Balkan: VAC i na albanskom tržištu

Nakon intenzivnih pregovora u Tirani, usledilo je potpisivanje ugovora. Duže od godinu dana koncern je sondirao albansko medijsko tržište.


 – Naš udeo u „Vizionu“ veoma dobro odgovara strategiji naše kuće u jugoistočnoj Evropi. Albanija ima tržište s velikim potencijalom i prepoznatljivo brzom dinamikom rasta. Istovremeno, ulazak na albansko TV tržište nanovo potkrepljuje naša stremljenja za izgradnju medijalne raznovrsnosti VAC grupe naglašava dr Štefan Holthof-Pfortner, ovlašćeno lice vlasničke porodice Funke.


– Privredni i novinarski kriterijumi su bili odlučujući za „Vizion+“ – objašnjava generalni direktor medijske kuće VAC Bodo Hombah. – Uspostavili smo stroge mere kvaliteta, kako bismo imali udela u politički nezavisnom i ekonomski solidno vođenom kanalu. Prvi put VAC ulazi na medijsko tržište neke jugoistočnoevropske zemlje udelom u televiziji. Predsednik Nadzornog odbora „Viziona“ je Ridiger Opers, glavni i odgovorni urednik „Novih rurskih / Novih rajnska novina“, koji će davati stručne savete VAC-ovom rukovodstvu vezane za TV strategiju.


„Vizion“ je porodično orijentisani informativni kanal s emisijama vesti, političkim tok-šouima, koji su u drugim zemljama delimično licencirani, i s formama zabave. Najuspešnija emisija se zove „Nestali“ i zalaže se za pomirenje balkanskih naroda. Traže se ljudi koji su nestali u metežu rata na Kosovu – ili su bežali od preteće deportacije ili su bili žrtve terora. Emisija otkriva njihove sudbine, a u najsrećnijim slučajevima zaista ih i pronalazi.
Nakon udela u „Vizionu+“, VAC ne isključuje svoj dalji angažman na albanskom medijskom tržištu.


N. Č.

Tagovi

Povezani tekstovi