Inače, u bazi UNS-a medijski konkurs Grada Beograda je, uključujući i konkurse Ministarstva kulture i Pokrajinskog sekretarijata, stoti raspisan za 2020. godinu. Ukupna sredstava izdvojena za te konkurse iznose 1.495.871.000 dinara.
Grad Beograd je 2019. raspisao konkurs u aprilu, a ranijih godina u avgustu i septembru. Iz budžeta glavnog grada je prošle, 2018. i 2016. godine bilo opredeljeno po 90 miliona, 2017. 74 miliona, a 2015. 45 miliona dinara za medijske projekte.
Prethodnih godina raspodela novca projektima i odabir članova komisije koji su ocenjivali projekte po konkursu Grada Beograda bili su sporni.
UNS se lane, ali i 2018. godine, odrekao 420 hiljada dinara dobijenih na konkursu zato što su milione dobili mediji rekorderi u kršenju Kodeksa novinara Srbije, a u komisiju za ocenjivanje projekata nisu imenovani predstavnici reprezentativnih novinarskih i medijskih udruženja, niti poznati medijski stručnjaci.
U komisiji za ocenjivanje medijskih projekata Grada Beograda 2017. godine nije bilo mesta za predstavnike UNS-a, reprezentativnih udruženja, niti javnosti poznatih medijskih stručnjaka. Jedan od članova komisije je te godine bio u sukobu interesa. Tada su većinu novca dobili TV Studio B i povezane firme, kao i firme koje su registrovane posle raspisivanja konkursa.
Grad Beograd je 2016. godine na medijskom konkursu više od trećine novca dodelio firmama i preduzetnicima koji se ne bave informisanjem javnosti i od kojih su pojedine osnovane neposredno pre raspisivanja konkursa ili čak po njegovom raspisivanju. U komisiji, i tada, nije bilo predstavnika reprezentativnih medijskih i novinarskih udruženja.