Srđan Janićijević (39) je završio Pravni fakultet u Beogradu. Još tokom studija, radio je kao mendažer prodaje u kompaniji Filip Moris gde se zadržao 15 godina radeći za ovu kompaniju u Lozani, Moskvi, Sant Peterburgu i Kazahstanu. Radio je u većini istočnih i centralnoevropskih država na području prodaje, marketinga i menadžmenta. U Srbiju se, vlastitom željom, vratio 2001. i to na mesto generalnog menadžera Koka kole za SCG i Makedoniju.
Dečački san da postane preduzetnik ostvario je 2004. kada je osnovao firmu Komon sens (zanimljivo je da je logo grupe ispisan ćirilicom kao KOMOH CEHC). Firma se, najkraće rečeno, bavi marketing i biznis konsaltingom i edukacijom, a među njenim klijentima su Karneks, Koka kola, Beogradska filharmonija, Podrum Palić, Si&Si i Exit, a biznis im je, uglavnom zahvaljujući iskustvu i kontaktima Janićijevića, razvijen i u Švajcarskoj, SAD, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj i svim državama bivše Jugoslavije.
Janićijević predsedava Upravnim odborom Beogradske filharmonije, zamenik je predsednika UO Kompanije Si&Si i član je Komisije za marketing Olimpijskog komiteta Srbije i Crne Gore. Pripada grupi srpskih biznismena (Milan Beko i drugovi) koji imaju tesne veze sa američkom privrednom komorom. Oni koji ga dobro poznaju, kažu da je „solidno imućan“ sa „fensi“ kućom u centru grada.
Oženjen je Ljudmilom, kćerkom Matije Bećkovića. Pesnik je, uzgred, i član Upravnog odbora Politike koji je imenovao Janićijevića. S Ljudmilom ima dvoje dece – Anđeliju i Alekseja. Priča se da je tast, kada mu je kćerka saopštila da će uzeti muževljevo prezime reagovao rekavši joj da slobodno iza toga može da doda i – Burduš.
N. B