Blagi pad neto dobiti agencija za spoljno oglašavanje

Ilustracija: Canva
Ilustracija: Canva

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2023. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodi Marketing mreža poslednjih osam godina.

 

Svi parametri ukazuju na rast poslovanja agencija za spoljno oglašavanje, iako je na nivou grupacije zabeležen blagi pad neto dobiti. U 2023. godini čak 15 od 27 agencija u ovoj grupaciji zabeležilo je pad neto dobiti.

 

U okviru ove grupacije, ALMA QUATTRO, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobiti. Ova agencija je u 2023. godini zabeležila rast poslovnog prihoda za 10,36%, ali pad neto dobiti za 18,72%. Broj zaposlenih je porastao u 2023. za 9,09%.

 

Na drugom mestu u tabeli, po poslovnom prihodu i na drugom po neto dobiti, nalazi se DPC NETWORKS. U prošloj godini DPC zabeležio je rast poslovnog prihoda za 19,82%, ali pad neto dobiti za 11,83%. Broj zaposlenih opao je za 2,44%.

 

Na trećem mestu nalazi se MAXIM&CO. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u odnosu na 2022. za 34,94%, dok je neto dobit porasla za 28,23%. Broj zaposlenih povećan je za 19,67%.

 

Četvrto mesto ove godine pripalo je agenciji SKYBOARD ADVERTISING, koja beleži rast poslovnog prihoda od 9,26% i ogroman rast neto dobiti za 1038,66%. Broj zaposlenih nije se menjao u 2023.

 

INFO MEDIA GROUP zauzeo je peto mesto na rang listi, sa zabeleženim padom prihoda od 21,15%. Ova agencija zabeležila je i pad neto dobiti za 25,41%. Broj zaposlenih u 2023. smanjio se za 35,29%.

 

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 27 pravnih lica koja se primarno bave spoljnim oglašavanjem.

 

Ukupan poslovni prihod agencija za spoljno oglašavanje u 2023. beleži rast od 16,69%, ali i blagi pad neto dobiti za 1,76%, u odnosu na 2022. godinu. Broj zaposlenih na nivou grupacije veći je za 2,37%.

 

Izvor: Marketing mreža

Tagovi

Povezani tekstovi