Čeda hoće “Borbu“?

DNEVNE novine „Borba“ dobile su u petak novog direktora i glavnog i
odgovornog urednika – Ivana Radovanovića. Pre njega na čelu „Borbe“ bio
je Čedomir Šoškić.
Vest da će Radovanović, posle zavidnih uredničkih i menadžerskih
pozicija, voditi dnevni list čiji prosečni tiraž retko prelazi 2.000
primeraka, a prodaje se u četiri puta manjem broju primeraka, primljena
je sa iznenađenjem u medijskim krugovima.
Radovanović je na početku karijere bio novinar tadašnje „Borbe“. Pisao
je i za „Politiku“, nedeljnik „Vreme“, bio urednik u „Dnevnom
telegrafu“ i „Evropljaninu“, kao i zamenik glavnog urednika BK
televizije. Iz novinarstva, Radovanović je otišao 2002. godine. Tada je
sa Srđanom Đurićem, doskorašnjim savetnikom Vojislava Koštunice, a sada
glavnim i odgovornim urednikom TV Avala, osnovao marketinšku i PR
agenciju „Olaf i MekAtir“. Posle nekoliko godina zajedničkog rada,
Radovanović je osnovao svoju agenciju „International Comunication
Partners“, koja se takođe bavi marketingom i pi-ar poslovima.
Radovanović je učestvovao i u kreiranju predizbornih kampanja
Liberalno-demokratske partije, i blizak je njenom lideru Čedomiru
Jovanoviću. Njegovo iznenadno imenovanje na mesto prvog čoveka „Borbe“
neki tumače i kao nameru Čedomira Jovanovića da „ima svoje novine“. A
to bi, spekuliše se, oživljavanjem lista „Borba“ (osnovala ga
Komunistička partija) sa glavnim urednikom kome veruje, mogao da dobije.

Tagovi

Povezani tekstovi