Novinare je pozdravio Željko Mitrović, vlasnik televizije. Prisutnima su se obratila PR televizije Tatjana Vojtehovski-Stevanov, napominjući:
– Transferi na našu televiziju, kao i Nacionalni dnevnik koji će se emitovati na našoj televiziji i satelitu nemaju nikakvu političku pozadinu, već nameru da program bude još kvalitetniji. Tatjana Vojtehovski smatra da je za novu programsku šemu ružičaste televizije najbitniji profesionalizam i ozbiljnost radnika:
– Prelaskom novih lica sa nacionalne Televizije „Pink“ dobija na ozbiljnosti. Naravno, „Pink“ je i pre toga bio veoma ozbiljna televizija, ali sada će to sve biti jako kvalitetnije. Mi smo najmlađa informativna redakcija u zemlji, ali smo i najgledanija. Mislim da ćemo sada sa ovim novim načinom rada i novim emisijama i TV licima, koja su ostavila trag u jugoslovenskom novinarstvu, oboriti gledanost i ostati bez ikakve konkurencije. Mislim da je „Pink“ sazreo!
Branka Nevestić, voditeljka, nije želela da komentariše svoje razloge prelaska na „Pink“, ali je izjavila da će emisija „Piramida“ imati autorskih segmenata.
Aleksandar Crkvenjakov, samostalni novinar, biće jedan od urednika Dnevnika. On je izjavio:
– Nije nam namera da se takmičimo sa gledanošću Dnevnika na RTS-u, jer on i nema gledanost, već kvalitetno radi svoj posao – rekao je Crkvenjakov kroz smeh.
Željko Mitrović je specijalno za „Blic“ otkrio nove planove svoje televizije. Pored toga što je otvorio „Pinkov“ studio u Budvi priprema još jedan veći poduhvat u Sloveniji.
– Naša televizija u Sloveniji biće prva koju imamo u Evropskoj uniji. Dogovor o kupovini jednog sistema koji ima nacionalno pokrivanje je već napravljen. Ako sve bude išlo po planu, počećemo sa sopstvenim programom do kraja godine.
Odajete utisak da uvek imate potrebu da se takmičite. S kim?
– Da, tako je. Ja se takmičim, takav sam po prirodi. U poslu su to uglavnom svi mediji, a pogotovo oni koji su ozbiljniji. Mislim na državnu televiziju, zato što je to javni servis, sistem koji je na pretplati i koji ima poprilično dobre izvore finansiranja, ali sada oni nama predstavljaju sve manju konkurenciju. Mi imamo koncepciju koja je okrenuta različitim ciljnim grupama – objašnjava Željko.
Da li su svi ljudi koje ste imali u planu da dovedete ove godine na „Pink“ u vašoj ekipi?
– Naravno. Diže se prašina oko tih transvera, a nama to nije u prvom planu, jer želimo da proizvodimo a ne da dovodimo kadrove. Okolnosti nas dovedu u situaciju da donosimo odluke o tome da li ćemo nekog da prihvatimo ili ne.