Čita se i traži u čitavoj regiji

Pod sloganom „Pravi saveti za pravu ženu“, početkom novembra meseca prošle godine pokrenut je ženski časopis „Blic Žena“. U rekordnom roku ovaj nedeljnik postao je najčitajniji magazin, koji se štampa u tiražu većem od 400.000 primeraka.
Prema podacima agencije „Stratedžik Marketing“, svaki broj „Blic Žene“ ima čak 854.425 čitalaca. Tim koji pravi magazin organizovao je juče koktel u „Bitef tetaru“, gde su predstavnicima medija prezentovali dosadašnje rezultate.
Kad sam predložio vlasnicima ovu ideju, moja procena je bila da će magazin moći da dostigne tiraž ne veći od 150.000. Odgovorili smo potrebama žena na pravi način i postigli više od toga rekao je direktor IP „Blic Press“ Atila Mihok.
Una Vojnović, glavni i odgovorni urednik „Blic Žene“ predstavila je svoje saradnike i udarne rubrike magazina. Ona je posebno skrenula pažnju na rubriku „Ogledalo“, namenjenoj čitateljkama koje žele da promene izgled, a u koju su od nedavno uključeni i plastični hirurzi čime je još više dobila na značaju. Ona je istakla da je triaž ostao isti i posle porasta cene magazina na 14,50 dinara, do čega je došlo iz opravdanih razloga. Krenuli smo sa idejom da novine prodajemo ženama u zrelijim godinama, ali su istraživanja pokazala da magazin čitaju i tinejdžerke, mlade devojke i starije žene. Svi su naša ciljna grupa rekla je Vojnovićeva, dodajući da će „Blic Žena“ i dalje nastojati da svakog ponedeljka obraduje svoje čitateljke novim korisnim savetima i drugim dobrim sadržajem.

Tagovi

Povezani tekstovi