Manojlo Vukotić, direktor i glavni i odgovorni urednik kompanije „Novosti“, i predsednik Upravnog odbora AM, rekao je kako mediji u Srbiji još nisu uspeli da objedine svoje interese.
-Još uvek postoje neke asocijacije, koje nisu dovoljno ambiciozne, zatvorene su i nemaju zajedničku strategiju, a ni opredeljenje vezano za ponudu, pa čak ni za cenu-naveo je Vukotić. -Pre dva meseca dogovorili smo jednu zajedničku akciju, važnu za sve pisane medije, ali je i tu izostalo jedinstveno reagovanje.-Srbija može da popravi stanje i dosegne više standarde kada je reč o medijima-ocenio je Made Almas, regionalni menadžer Norveške narodne pomoći u Jugoistočnoj Evropi. -Da bi se to postiglo, u roku od oko pet godina, potrebno je imati vladu koja podržava razvoj slobodnih medija, ali i asocijacije, koje će raditi na promociji medija, a kasnije ih štititi, posebno zbog toga što u Srbiji, trenutno, između medija vlada surova tržišna borba.
N.Subotić