Duel pred dva miliona gledalaca

Prema rezultatima merenja gledanosti koje sprovodi AGB Strategic Research, oko 60 odsto gledalaca koji su u sredu uveče gledali televizijski program gledali su upravo prenos TV-duela, dok je ukupno 3,1 milion gledalaca koji su gledali bar minut duela.
– Kada se pogledaju podaci za starije od 18 godina procenti su još viši, pa je gotovo polovina biračke populacije gledala duel – rekao je rukovodilac AGB Darko Broćić.
Podaci dobijeni elektronskim merenjem „piplmetrom“ pokazuju da je duel Tadića i Nikolića gledalo 30 odsto gledalaca više nego nadmetanje istih predsedničkih kandidata pre četiri godine, kada je rejting bio 24,5 odsto.
Duel dva predsednička kandidata održan je u sredu uveče i bio je njihovo jedino suočavanje pred TV kamerama u ovoj izbornoj kampanji. Tadić i Nikolić sinoć su održali svoje završne konvencije, a u ponoć je nastupila izborna tišina.


Beta

Tagovi

Povezani tekstovi