Evropska priznanja za „Sači end Sači“ i B92

nagrada-b92

[box align=’box-center’ id=’7941′]

Ove nagrade Evropski parlament i Evropska asocijacija medijskih i marketinških agencija dodeljuju najboljim humanitarnim i društveno odgovornim kampanjama.

Agencija je nagrađena za kampanje „Hronike pretnji“, realizovane u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-om (Organizacijom za evropsku bezbednost i saradnju), i „Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života“ u saradanji sa Fondom B92 i kompanijom „Dajrekt medija PR“ u kampanji protiv nasilja u porodici. 

„Izuzetno je zadovoljstvo kada dobijete najviša priznanja i to u dve kategorije između nekoliko desetina nominovanih radova (nisam siguran koliko). To govori o izuzetnoj svesti koju agencija ‘Sači end Sači’ i Fond B92 kao i Komisija za istraživanje ubistava novinara imaju u promociji brige za ljude, u društveno odgovornim i socijalnim akcijama. Teme koje obrađuju naše kampanje i akcije borbu protiv nasilja u porodici i protiv nasilja nad novinarima, globalni su problemi. Rešenja kreativnog tima Sa;ija i aktivnosti Fonda B92 prepoznati su kao izuzetni u svetskim razmerama, i upotrebljiva su za sve krajeve sveta. Verujem da će i ova priznanja Evropskog parlamenta i Evropske asocijacije medijskih i marketinških organizacija, pomoći još većem podizanju svesti o ovim problemima i njihovom uspešnijem rešavanju“, rekao je Veran Matić, direktor Fonda B92 i predsednik Komisije za istraživanje ubistava novinara.

„Hronike pretnji“ je projekat koji su pokrenule Komisija za istraživanje ubistava novinara i Kancelarija za slobodu medija OEBS kako bi podstakle javne debate i definisanje metoda efikasne zaštite novinara koji su gotovo svakodnevno izloženi različitim vidovima diskriminacije, agresije i nasilja. 

Na istom mestu, Saatchi&Saatchi Beograd i Fond B92 su dobili dva Grand Prix priznanja za kampanje „Štrajk glađu protiv gladi“ 2010. i „Bitku za bebe“ 2012

Tagovi

Povezani tekstovi