Farmaceutska delatnost u vreme krize

V konferencija „Marketing u farmaciji“
Farmaceutski fakultet, Beograd, 31.3.2012.

Generalna tema ove pete, jubilarne Konferencije „Marketing u farmaciji“ je
„Farmaceutska delatnost u vreme krize“. Organizatori će dati ogovor na pitanje da li svetska ekonomska kriza pogađa farmaceutski sektor i na koji način.

Da li je farmaceutska delatnost u krizi ili samo kriza ugrožava funkcionisanje farmaceutskog sektora? Kako farmaceuti mogu doprineti izboru najracionalnije terapije i farmakoekonomskim evaluacijama pokazati njenu opravdanost? Kako apoteka, koja je ne samo zdravstvena ustanova, već i maloprodajni objekat, može opstati u aktuelnim tržišnim uslovima? Kako farmaceut, u neposrednom kontaktu sa pacijentom/korisnikom usluge apoteke može prepoznati tip ličnosti i odabrati najbolji način komunikacije? U kom pravcu ide farmaceutska struka? Da li u Srbiji ima falsifikovanih lekova i kako se boriti protiv ovog problema? Da li aktuelna kriza može da utiče na etičke norme ponašanja u savremenoj farmaceutskoj praksi?

Kao i do sada, u Konerenciji učestvuju eminentni stručnjaci iz farmaceutske delatnosti, predstavnici najvažnijih institucija u Srbiji – Agencije za lekove i medicinska sredstva RS, Farmaceutske komore, Farmaceutskog fakulteta, apoteka, ali i gosti iz drugih struka, koji svojim znanjem i veštinama mogu poboljšati rad farmaceuta.

Domaćin ovog skupa je Apoteka Užice, a direktorka mr.ph. Gordana Đurić će ovoga puta predstaviti monografiju štampanu povodom 130.-e godišnjice apotekarstva u
Užičkom kraju.

Očekuje se prisustvo oko 500 farmaceuta iz čitave Srbije.

Konferencija za novinare
Organizacionog odbora Konferencije farmaceuta

Govore:

Tagovi

Povezani tekstovi