Politika obuhvata plaćene događaje na mreži, pretplate obožavalaca, značke i predstojeće nezavisne vesti. Kada Fejsbuk počne da uzima deo, to će biti manje od 30% koliko uzimaju Apple i drugi.
Fejsbuk želi da bude primamljiv kreatorima sadržaja
Primetno je da Fejsbuk gradi novi interfejs za isplate kako bi kreatori mogli da vide kako naknade i porezi različitih kompanija utiču na njihovu zaradu. PR Fejsbuka rekao je kreatorima da će videti koliko će zaraditi nakon poreza, povrata i naknada za kupovinu u aplikacijama koje Apple i Google uzimaju kada kupuju putem iOS i Android aplikacija.
Interfejs će u početku biti na mreži i za početak samo za plaćene događaje na mreži. To je jasan potez da se Fejsbuk učini privlačnijom opcijom od konkurenata poput Twitcha, Twittera i Substacka.
Fejsbuk je to objavio uoči Apple-ove Svetske konferencije programera koja se desila u ponedeljak. Apple i Fejsbuk su u zavadi već duže vreme. Jedna od glavnih nedavnih prepirki je opcija ograničenja praćenja više aplikacija u iOS-u 14.5, za koju je Fejsbuk tvrdio da će uticati na prihod od oglasa.
Fejsbuk, naravno, nije jedina velika kompanija koja cilja na problematične prihode Apple-a.
Apple i Epic Games čekaju presudu u slučaju vezanom za ono što izdavač Fortnitea tvrdi da je monopolistička praksa u App Store-u, što uključuje i podelu prihoda.