Fejsbuk neće uzimati deo profita kreatorima sadržaja do 2023.

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Izvršni direktor Fejsbuka Mark Zuckerberg kaže da kompanija neće uzimati procenat prihoda kreatora sadržaja do 2023.

Politika obuhvata plaćene događaje na mreži, pretplate obožavalaca, značke i predstojeće nezavisne vesti. Kada Fejsbuk počne da uzima deo, to će biti manje od 30% koliko uzimaju Apple i drugi.

 

Fejsbuk želi da bude primamljiv kreatorima sadržaja

 

Primetno je da Fejsbuk gradi novi interfejs za isplate kako bi kreatori mogli da vide kako naknade i porezi različitih kompanija utiču na njihovu zaradu. PR Fejsbuka rekao je kreatorima da će videti koliko će zaraditi nakon poreza, povrata i naknada za kupovinu u aplikacijama koje Apple i Google uzimaju kada kupuju putem iOS i Android aplikacija.

 

Interfejs će u početku biti na mreži i za početak samo za plaćene događaje na mreži. To je jasan potez da se Fejsbuk učini privlačnijom opcijom od konkurenata poput Twitcha, Twittera i Substacka.

 

Fejsbuk je to objavio uoči Apple-ove Svetske konferencije programera koja se desila u ponedeljak. Apple i Fejsbuk su u zavadi već duže vreme. Jedna od glavnih nedavnih prepirki je opcija ograničenja praćenja više aplikacija u iOS-u 14.5, za koju je Fejsbuk tvrdio da će uticati na prihod od oglasa.

 

Fejsbuk, naravno, nije jedina velika kompanija koja cilja na problematične prihode Apple-a.

 

Apple i Epic Games čekaju presudu u slučaju vezanom za ono što izdavač Fortnitea tvrdi da je monopolistička praksa u App Store-u, što uključuje i podelu prihoda.

 

Tagovi

Povezani tekstovi