Kalifornijska grupa pogođena skandalima oko svog ekonomskog modela takođe je najavila da će obrisati podatke prepoznavanja lica akumulirane od kada je uvedena ta opcija 2010. godine, za više od milijardu korisnika, navodi se u saopštenju.
„Ova promena će predstavljati jednu od najvećih promena u upotrebi prepoznavanja lica u istoriji tehnologije“, navodi se u blogu koji je danas objavio Džerom Pezenti, potpredsednik za veštačku inteligenciju u novoj Fejsbukovoj matičnoj kompaniji Meta.
On je rekao da je više od trećine dnevnih aktivnih korisnika Fejsbuka izabralo da uključi opciju prepoznavanja lica i mogu biti prepoznati, tako da će kao rezultat ukidanja te opcije biti izbrisano više od milijardu pojedinačnih podataka.
Fejsbuk je već počeo da smanjuje upotrebu prepoznavanja lica od kada je to uveo pre jedne decenije.
Kompanija je 2019. prekinula praksu korišćenja softvera za prepoznavanje lica da identifikuje prijatelje korisnika na fotografijama sa automatskim preporukama da se „taguju“.