Forbs jedan od medija kojem publika najviše veruje

Izvor:Canva
Izvor:Canva

Jedan od najuticajnijih poslovnih medijskih brendova Forbs (Forbes), koji United Media dovodi u region, nalazi se među pet medija kojima publika u Sjedinjenim Američkim Državama najviše veruje.

Prema istraživanju Ekonomista i analitičke kompanije JuGov (YouGov), sprovedenom od 3. do 9. aprila 2023. godine, Forbs se nalazi na petom listu medija kojima Amerikanci najviše veruju.

 

Rezultati istraživanja pokazuju da je ispitanika koji veruju Forbsu 23 odsto više nego onih koji mu ne veruju.

 

 

 

Ispred Forbsa nalaze se The Weather Channel, kanal koji se bavi vremenskom prognozom, američki nacionalni servis PBS, britanski BBC i Vol Strit Džornal (The Wall Street Journal).

 

Podsetimo, United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, potpisala je ugovor sa Forbsom kojim je planirano pokretanje licenciranih Forbes digitalnih izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i organizovanje prepoznatljivih Forbs konferencija i događaja.

 

Novi Forbs portali biće vrhunske platforme za iniciranje razgovora i tema o nekim od najuticajnijih lidera, menadžera, investitora i preduzetnika iz Adriatic regije, onima koji pokreću promene, transformišu poslovanje i imaju značajan uticaj na svet.

O Forbsu

 

Forbs slavi uspeh proslavljajući one koji su ga postigli i one koji žele da ga postignu. Forbs okuplja najuticajnije lidere i preduzetnike koji pokreću promene, transformišu poslovanje i imaju značajan uticaj na svet.

 

Brend danas dopire do više od 140 miliona ljudi širom sveta kroz svoje pouzdano novinarstvo, prepoznatljive LIVE i Forbes virtuelne događaje, prilagođene marketinške programe i 45 licenciranih lokalnih izdanja u 76 zemalja.

Tagovi

Povezani tekstovi