Hot-lajn reklame na televiziji i na Dan žalosti

Direktor RTV B92 Veran Matić rekao je da budući da ne postoje propisana pravila o programskoj šemi za vreme dana žalosti, svaka televizija odlučuje kako će organizovati i prilagoditi svoj program.
– Tokom jučerašnjeg dana, RTV B92 nije emitovao reklamne blokove, humorističke serije, MTV i telešopove – rekao je Matić.


Za sličnu programsku šemu opredelila se i televizija Pink. Tatjana Vojtehovski-Stevanov, zadužena za odnose s javnošću u ovoj kući, rekla je da ova televizija apsolutno poštuje Dan žalosti i da je svoju programsku šemu prilagodila jučerašnjim uslovima.
– Na RTV Pinku juče nisu emitovane humorističke emisije, poput „Nikad izvini“, kratke forme Laneta Gutovića i Seke Sablić, „Skrivena kamera“ i reklame. Tokom jučerašnjeg dana gledaoci su na našoj televiziji mogli da prate informativne emisije, serije i filmove – rekla je Vojtehovski-Stevanova.


Da se, ipak, sve TV kuće nisu pridržavale nepisanih pravila, potvrđuje i jagodinska TV Palma plus, koja je tokom jučerašnjeg dana u popodnevnim časovima emitovala hot-lajn reklame. Bez obzira na to što u našoj zemlji još ne postoji zakon koji će sankcionisati takvo ponašanje medijskih kuća, postavlja se pitanje gde su granice pristojnosti.


O.N.S.

Tagovi

Povezani tekstovi