Imperativ je fer poslovanje

– Odnosi oglašivača, agencija i medija treba da se zasnivaju, kao i svaki drugi posao, na prepoznavanju zajedničkih interesa. Agencije koje se primarno bave marketingom doživljavaju se od medija i oglašivača kao nužno zlo, ili servis, a ne kao partner. Agencije ipak moraju da prednjače u unapređivanju odnosa sa medijima i oglašivačima budući da ih najbolje povezuju – istakao je direktor McCann Erickson Group Srđan Šaper.

Prema rečima direktora RTV Pink Ivana Vlatkovića najkomplikovaniji je posao agencija koje se susreću sa nastojanjem oglašivača da dobiju što više prostora u mediju za što manje para, i istovremenom željom medija da za što veći novac ustupe što manje prostora. Zbog toga je potreban kompromis agencija i oglašivača, konstatovao je Vlatković.

Tržište marketinga u Srbiji je, smatra direktor prodaje RTV B-92 Milivoje Čalija, u predfazi normalne korelacije oglašivača, medija i agencija koji treba, kako je ocenio, da budu partneri, a ne da se prvenstveno rukovode finansijskim interesima.

Trodnevni seminar u okviru festivala „Zlatni petao“ završava se danas, a biće reči o aktivnostima na zaštiti robne marke, marketinškoj sceni Austrije, turističkom proizvodu. O svetu tržišnih komunikacija govoriće Džo Kapo, urednik kultnog časopisa Advertising age i autor knjige Budućnost oglašavanja.

Tagovi

Povezani tekstovi