Janjić: Uskoro kampanja za formiranje medijskog saveta

On je dodao da se sada planira kampanja za formiranje Medijskog saveta. Na tribini o kodeksu,, na kojoj su osim novinara učestvovali i pravni eksperti, Janjić je rekao da u tom savetu ne bi bili samo članovi UNS i NUNS već i predstavnici javnosti i da bi on trebalo da bude glavno arbitrarno telo u novinarskoj profesiji. Janjić je istako da kodeks nije povezan sa pravnim pravilima i dodao da bi trebalo da bude pokrenuta i kampanja da medijske kuće donesu svoje kodekse, koje bi novinari potpisivali pri zapošljavanju. Profesor Pravnog fakulteta Univerziteta „Union“ Vladimir Vodinelić istakao je da Etički kodeks sadrži 53 pravila ali da, prema njegovom mišljenju, u njemu postoji samo 30 standarda profesionalnog ponašanja novinara, jer se neka pravila ponavljaju, a neka su čisto pravna. On je dodao da je kodeks važan za novinare koji njime definišu sebe i svoju profesiju i pravila po kojima će odgovarati, ali je ocenio da bi Etički kodeks trebalo da odgovori na mnogo veći broj pitanja, a ne da ponavlja odredbe iz raznih zakona.


Beta

Tagovi

Povezani tekstovi