[box align=’box-center’ id=’8296′]
Ovaj konkurs ima za cilj kombinovanje više jezika i multimedijalnih izvora u vezi sa oglašavanjem, što je zaista jedinstvena prednost CRI-a.
Cilj konkursa je promocija komunikacije i saradnje između kineskih i stranih javnih servisa za reklamiranje i to prikupljanjem raznih ideja širom sveta.
Teme:
Konkurs je fokusiran na prikupljanje ideja o sledećim temama:
- Zaštita životne sredine
- Mir u svetu
- Kineski san
- Moralnost i maniri
- Ranjive društvene grupe
- Maniri turista i pravilno ponašanje
- Naučna dostignuća
Nagrade:
1.nagrada: 5 dobitnika – po 800 dolara
2.nagrada: 10 dobitnika – po 300 dolara
3.nagrada: 30 dobitnika – po 150 dolara
Utešna nagrada: 105 dobitnika – po 50 dolara
Uslovi:
- Radovi se moraju pridržavati prethodno datih tema, kao i da odražavaju pozitivne sadržaje i prave vrednosti.
- Broj dostavljenih radova je neograničen.
- Samo pisani radovi će se uzeti u obzir (audio i video fajlovi će biti izuzeti).
- Broj reči u Word-u je:70-100 reči i reklama od 30 sekundi, ili 140-180 reči i reklama od jednog minuta.
- Prijave i radovi na srpskom jeziku moraju biti i na kineskom ili na engleskom jeziku.
- Rok za prijave i predaju radova je do 30.09.2015. godine
Za preuzimanje aplikacione forme i detaljnijih informacija, posetite sajt CRI-a. (serbian.cri.cn)
Prijave se vrše preko linka http://gbtimes.com/china/public-service-advertising-creation-competition.




