Journalism 360: Inicijativa za korišćenje virtualne stvarnosti u novinarstvu

Virtualne priče na kojima rade medijske kuće poput New York Timesa i eksperimenti novinara i programera povezanih sa programom Google Labs pokazali su da ova vrsta novinarstva ima budućnost i dovoljno zainteresovanih. Pored toga,  postoji potreba za edukativnim resursima koji bi zainteresovanima omogućili pronalaženje dodatnih informacija i povezivanje sa drugim pojedincima sličnih interesa, prenosi portal media.ba.

Journalism 360 upravo je takva inicijativa. Kreiran od strane Google Labsa, Fondacije Knight i Asocijacije za online vesti, Journalism 360 za cilj ima da doprinese ubrzanju razvoja korišćenja tehnologija virtualne i augmentirane stvarnosti u novinarstvu kroz povećano razumevanje i znanje o ovom novom vidu pripovedanja.

Inicijativa će na webu biti predstavljena putem platforme Medium, gde će grupa novinara uključena u program objavljivati edukativne tekstove na temu uređivanja, montiranja, tehnika naracije i etičkih pitanja kreiranja virtualnih sadržaja.

Dodatno, u okviru programa su planirani online i offline treninzi, radionice i događaji, kao i program grantova u iznosu od 5.000 do 35.000 dolara za inovativne projekte na ovom polju.

Tagovi

Povezani tekstovi