Konferencija “Razvoj medijskih brendova – da li smo spremni na promene?” 5. novembra

[box align=’box-center’ id=’9356′]

Konferenciju organizuju Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media i Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija pod pokroviteljstvom Sekretarijata za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine.

Težište ovogodišnje konferencije biće na temama i razrešavanju dilema kako manjinski mediji u Srbiji i regionu razvijaju brendove svojih medija i koliko su menadžmenti medija spremni da eksperimentišu sa svojim medija brendom/brendovima.

Na konferenciji će se postaviti i pitanje u kolikoj meri se tržište uključuje u proces razvoja manjinskih medijskih brendova i da li je horizontalno i vertikalno povezivanje manjinskih i lokalnih medija – novina ili jedini izlaz.

Učesnici konferencije, renomirani stručnjaci iz Srbije i regiona i zainteresovana šira javnost takođe će imati priliku da sagledaju medijsku sadašnjicu kroz pokušaj da odgovore na pitanje da li je proces promena u medijima indikator prevazilaženja dominacije politike u životu društva?

Cilj konferencije jeste da se kroz tri panela kod manjinskih i lokalnih medija unapredi razumevanje za potrebu i nužnost razvijanja novih komunikacionih strategija prema zajednicama sa kojima komuniciraju, prema novoj čitalačkoj publici i prema većinskom narodu i drugim manjinskim zajednicama kako bi ih zainteresovali za događanja u svojoj zajednici.

Konferencija počinje u 9:30 časova, a kotizacija za učesnike je 10.000 dinara.

Prijavu na konferenciju možete popuniti u odeljku  Prijavni list

Generalni sponzor IV Regionalne konferencije posvećene manjinskim i lokalnim medijima je NLB Banka.

Partneri konferencije su i kompanije Gorenje i Triglav.

AGENDA KONFERENCIJE 

I PANEL: FIZIKA I METAFIZIKA MEDIJA – SVET NA TACNI ILI U LONCU?

Moderacija: Kokai Péter, Magyar Szo

–        Zaneta Skerlev, Bi-Bi-Si London

–        Robert Čoban, vlasnik izdavačke kuće Color Press Group

–        Zoltan Kozma, glavni urednik RTV Panon 

–        Ljubica Marković, Team Leader EU Info Centar 

–        Atila Marton, odgovorni urednik 2. programa RTV Vojvodine

II PANEL: EKSPERIMENT KAO KLjUČ RAZVOJA

Moderacija: Nataša Heror, Heror Media Pont

–        Ladeja Godina Košir, su-osnivačica i izvršna direktorka Giacomelli Media Ltd

–        Branko Greganović, Predsednik Izvršnog odbora NLB Banke

–        Narcis Selimić, Partner Research & Solutions

–        Tamara Krstić, direktorica marketinga, FIMEK i Pravni fakultet za privredu i pravosuđe, Novi Sad 

–        Lynne Montgomery, potpredsednica Cotrugli Busuness School

–        Dubravka Urošević, Regional Account Director Universal Media tbc

III PANEL: PROMENE U LOKALNIM I MANjINSKIM MEDIJIMA

Moderacija: Jurij Giacomelli, osnivač i izvršni direktor Giacomelli Media Ltd

–        Bojan Brezigar, Predsednik UO Primorski dnevnik, Slovenija

–        Maurizio Tremul, Predsednik UO Italijanska Unija, Slovenija

–        Massimo Sbarbaro, osnivač i direktor Rubedo, Slovenija 

–        Nataša Heror, osnivačica i direktorka, Heror Media Pont

Organizatori zadržavaju pravo izmene agende.

Tagovi

Povezani tekstovi