Lokalne samouprave prvih sedam meseci ove godine izdvojile oko 290 miliona dinara više novca za projektno sufinansiranje medija nego u istom perodu prošle godine

Ilustracija: Pixabay
Ilustracija: Pixabay

Na konkursima za sufinansiranje proizvodnje medijskih sadržaja lokalne samouprave su prvih sedam meseci ove godine izdvojile 1.421.985.000 dinara. To je za 291.231.932 dinara odnosno za približno 20 odsto više nego u istom periodu prethodne godine. Treba istaći da je za prvih sedam meseci ove godine raspisano 125 konkursa, što je približan broj konkursa kao i lane.

Najviše sredstava sa sufinansiranje projekata u oblasti javnog informisanja dodelili su Beograd i Niš – 85 miliona dinara.

 

Grad Niš je i najviše povećao sumu namenjenu projektnom sufinansiranju medija- 16 miliona dinara više nego prethodne godine.

 

Grad Beograd je i ove godine izdvojio isti iznos kao i prošle godine.

 

Od opština je ove godine najviše novca izdvojila Stara Pazova, 28 miliona dinara, dok je prošle godine rekorder bila Inđija, koja je izdvojila 25 miliona dinara.

 

Od 2015. godine, lokalne samouprave, Pokrajinski sekretarijat i Ministarstvo kulture i i informisanja raspisuju konkurse za (su)finansiranje medijskih projekata.

 

Prema podacima Centra za održive zajednice dobijenim u okviru projekta „Otvorenim podacima do kvalitetnijeg projektnog sufinansiranja medijskih sadržaja“, u periodu od 2015. do 2021. godine, najviše sredstava medijima su dodeljivali Beograd, Niš, Novi Pazar i Novi Sad, a najviše novca izdvojeno je za proizvodnju informativnog sadržaja.

 

Opštine Rača, Gadžin Han, Sjenica, Lapovo i Bosilegrad nisu raspisale nijedan konkurs od kada je donet Zakon o javnom informisanju i medijima 2015. godine.

 

Tagovi

Povezani tekstovi