Mediji će morati da se transformišu kao i svi drugi biznisi: Gošće N1 o veštačkoj inteligenciji

Snimak ekrana: N1
Snimak ekrana: N1

U svetu u kojem se veštačka inteligencija već infiltrirala gotovo u svaki segment poslovanja, pitanje je kako je stanje u medijima. Tv novinarka Nevena Rendeli Vejzović rekla je za N1 da se mediji nisu još potpuno snašli sa svim mogućnostima koje veštačka inteligencija pruža, dok direktorka ovogodišnjeg AI Weekenda Martina Silov ističe da je glavna ideja ovogodišnjeg Weekend Media Festivala da se tradicionalne industrije približe svetu IT-a i startapa.

 

Silov je istakla da je ideja ovogodišnjeg Weekend Media Festivala da se pre svega fokusira na to što se sad događa – kako neka kompanija može profitirati ili ne profitirati, kada se neka kompanija može kladiti na AI, kada se odlučuje da se kladi na AI, koliko to sve zajedno košta.

 

„Tako da je ideja AI Weekend-a da se sve te teme približe i da dve industrije – s jedne strane tradicionalne od medija do  banaka, korporacija i slično, telekoma, da se približe svetu startapa, svetu IT-a i da vidimo kako možemo zajendo da radimo“, rekla je Silov u emisiji “ Dan užvo“.

 

Na pitanje kako mediji dočekuju veštačku inteligenciju, Rendeli Vejzović smatra – teško.

 

„Mislim da se mediji nisu još potpuno snašli sa svim mogućnostima koje veštačka inteligencija pruža i moraće se transformirati kao i svi drugi biznisi. Upravo je to ono o čemu ćemo govoriti između ostalog i na Media Festivalu“, kazala je novinarka.

 

Izvor: N1

Tagovi

Povezani tekstovi