[box align=’box-center’ id=’7648′]
On je dodao da je istraživanje javnog mnjenja takođe pokazalo da tek 17 odsto anketiranih smatra da im mediji pomažu u predviđanju onoga što će se desiti u društvu, a 19 odsto ispitanika potvrdilo je da zahvaljujući medijima dobro sagledava politiku Vlade Srbije
„Ovi podaci nam govore da mediji gube funkcionalnost koju treba da imaju u društvu. Mediji u Srbiji su pre svega u funkciji promocije političara i državnih funkcionera“, naglasio je Gavrilović na skupu koji je u “ Media & reform centru “ organizovala Fondacija „Konrad Adenauer“.
Novinarka Tamara Skrozza iz Beograda podsetila je da se Fondacija „Konrad Adenauer“ već deset godina bavi medijskim monitoringom i kvartalno predstavlja stanje na srpskoj medijskoj sceni
Ona je istakla da je u domaćim medijima sve prisutnija pojava medijske hajke, koja nema za cilj da otkrije istinu, već da uništi čoveka.
„Suočeni smo i sa sve većim brojem prostakluka u medijima, a pojedini natpisi ni po čemu se ne razlikuju od natpisa na porno sajtovima. Takve stvari ne podižu rejting medijima, oni predstavljaju bruku“, istakla je Tamara Skrozza.
Prema njenim rečima, stanje u medijima u Srbiji mora se što pre promeniti i to primenom zakona, primenom Kodeksa novinara Srbije i jačanjem profesije, prvenstveno sindikalnim organizovanjem.