BEOGRAD – U sredu, 27. novembra, Medijska koalicija organizovala je prezentaciju rezultata istraživanja o medijskoj pismenosti u Srbiji koje je otkrilo kako su srednjoškolci, njihovi profesori, novinari i studenti novinarstva odgovarali na sledeća pitanja:
- Preko kojih medija se najčešće informišu?
- Koliko mediji imaju moć da promene tok događaja u našem društvu?
- Koliko su aktivni i na koji način koriste društvene mreže?
- Da li mediji u Srbiji ispunjavaju svoju ulogu kritičara i kontrolora u društvu?
- Da li škola doprinosi razvoju kritičkog mišljenja i samostalnom donošenju odluka kod mladih?
Istraživanje je sproveo Biro za društvena istraživanja za potrebe projekta Kampanja za medijsku pismenost, a uz finansijsku podršku USAID-a.
Izveštaj možete preuzeti ovde:
<!—->
Snimak dogadjaja u Medija centru možete pogledati ovde
Više o Kampanji za medijsku pismenost možete pročitati ovde.