Mladi i novi mediji u Srbiji 2012.

Korišćenje interneta i novih medija u Srbiji je u stalnom porastu. IREX Srbija i Ipsos Strategic Marketing predstaviće rezultate istraživanja načina korišćenja novih medija.

Poseban deo istraživanja posvećen je navikama, upotrebi i načinima na koje mladi koriste nove medije – internet, mobilne tehnologije i društvene mreže, naročito Fejsbuk i Tviter.

Istraživanje je sprovela agencija Ipsos Strategic Marketing, u okviru Programa podrške medijima u Srbiji koji sprovodi Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) preko partnera IREX Serbia.

Istraživanje su podržali Institut za održive zajednice (ISC) u okviru programa „Inicijativa javnog zagovaranja građanskog društva“, Fondacija za otvoreno društvo i Media House.

Prezentacija rezultata istraživanja
IREX Srbija
i Ipsos Strategic Marketing

Govore:

Pozivno pismo (pdf)

Tagovi

Povezani tekstovi