Ništa lično, Tijaniću!

U želji da ojača najslabiju kariku svog medijskog carstva – informativni program – vlasnik Pinka Željko Mitrović razbio je ovih dana „kasicu prasicu“ i u svoje jato privoleo staru gardu konkurentskog RTS-a, na čelu sa neuništivom Gordanom Sušom i Aleksandrom Crkvenjakovim, a sve u nameri da napravi „Nacionalni dnevnik“, koji bi po gledanosti bio kurentan neprevaziđenom Drugom dnevniku državne televizije. Bes direktora RTS-a Aleksandra Tijanića naročito je izazvala najava da će se nova informativna emisija na Pinku emitovati u pola osam, dakle u terminu koji je godinama „rezervisan“ za dnevnik nacionalne TV.

Mitrović, s druge strane, iznenađen Tijanićevim prozivkama, ističe da je sve to najobičnija tržišna utakmica i negira da postoji neki lični sukob:

– Ne znam zbog čega se insistira na stalnoj polarizaciji dve najgledanije televizije. Mi se mnogo ne osvrćemo na to što radi RTS, osim kada pratimo istraživanja gledanosti. Meni je potpuno svejedno ko je na čelu državne televizije i budućeg javnog servisa, i nemam nikakav lični stav prema tome. Više je novinarska ambicija da se obična tržišna konkurentnost predstavi kao naš sukob.

Ipak, taj prefiks „nacionalni“ u vašem najavljenom dnevniku malo bode oči, asocira na RTS?
– To nije napad na RTS, on nema nikakve veze sa dnevnikom koji emituje nacionalna televizija. Pink ima nacionalnu pokrivenost, pa se zato emisija i zove „Nacionalni dnevnik“. Imamo ambiciju da od toga napravimo instituciju koja može da zadovolji potrebe građana Srbije.

Koje poznato lice iz konkurentskih kuća bi Željko Mitrović voleo da ima „u svojim redovima“?
– Evo, gledam u Branku Nevistić, koja upravo prolazi pored nas…

Da vas podsetim, ona je već prešla na Pink. Još neko?
– Naša ambicija nije da prikupljamo već afirmisane autore i voditelje, već da ih sami proizvodimo. To što ponekad realizujemo neki transfer ne znači da nam je to strategija i poslovna politika. To je više sticaj okolnosti. Mislim da je mnogo veća snaga u pronalaženju novih, mladih i kreativnih ljudi, nego u trgovini već postojećeg kadra po Srbiji. Nama je najbitniji kompromis između kvalitetnog programa i visokog rejtinga. Ako uspemo da kvalitetnijim programom zadržimo postojeću gledanost – tek onda smo napravili dobar posao.

Jovana Bogdanović

Tagovi

Povezani tekstovi