Kako piše portal Nova.rs, pozivajući se na zvanične podatke objavljene u finansijskim izveštajima o troškovima izborne kampanje, Vučić je za reklamiranje na Radio-televiziji Srbije izdvojio 77.776.128 dinara (660.000 evra), a na televiziji Prva 76.563.213 dinara (649.000 evra).
Za oglašavanje na televiziji Hepi izdvojeno je oko 24 miliona dinara, B92 18,1 milion, Studiju B 11,7 miliona, televiziji Kurir 10,8 miliona, dok je na ostale lokalne i regionalne tv stanice potrošeno ukupno 68,9 miliona dinara.
Za oglašavanje lidera SNS u štampanim medijima izdvojeno je 73.022.238 dinara (620.000 evra), a najviše su dobili Kurir (15,5 miliona dinara), Informer (13,3 miliona dinara) i Novosti (12,2 miliona dinara).
Srpski telegraf i Politika zaradili su po devet miliona dinara, Blic oko 6,9 miliona, Alo oko 4,2 miliona i novosadski Dnevnik 2,2 miliona dinara.
Marketinška agencija „Moskito“ zaradila je od predsedničkog kandidata Vučića oko sedam miliona dinara, a firme „Minakord media“ i „Tačno“ oko 28 miliona dinara za „praćenje predsedničkih izbora“.
Agenciji „Ipsoso stratedžik marketing“ za posao istraživanja javnog mnjenja plaćeno je oko 5,2 miliona dinara.