Nova studija BIRODI-a: Javnost protiv industrije populizma

Izvor: BIRODI
Izvor: BIRODI

U studiji „Javnost protiv industrije populizma“ predočene su tri vrste BIRODI istraživanja: istraživanje publike, monitoring izveštavanja medija tokom i van izbornog perioda i studije slučajeva, odnosno izveštaji/analize postupanja aktera u oblasti regulacije, pre svega REM-a. Putem navedenih istraživanja želimo da prikažemo kakvo je stanje građanskog, profesionalnog i regulatornog integriteta, kao tri dela integriteta javnosti.   Istovremeno, priloženim sadržajem nastojimo da odnegujemo holistički pristup u istraživanju javnosti, a koji uključuje tri elementa: 1. društvena karakterologija javnog mnjenja, 2.stanje u medijima koji imaju deliberativnu ulogu i 3. funkcionalnost institucionalno-regulatornog okvira.

 

Sve napred navedeno nam je bilo od suštinske pomoći pri formulisanju Agende za obnovu demokratske javnosti u Srbiji, koja je rezultat pregnuća koja su u ovoj studiji predstavljena.

 

Tagovi

Povezani tekstovi