Obrt na medijskom konkursu u Nišu: Ni dinar za ljubimce vlasti, deo za Gašićevog sina znatno veći

Snimak ekrana: N1

Pravi obrt i na medijskom konkursu ove godine u Nišu. Dosadašnji miljenici vlasti – televizija i portal Belami nisu dobili ni dinar, dok se „ulov“ firme sina ministra Gašića značajno povećao. Plan je da televiziju Belami od narednog konkursa zameni nova niška televizija, koju je u toku „sabora“ svečano otvorilo gostovanje – Aleksandra Vučića.

 

Za razliku od svih prethodnih godina, kada su u odnosu na ostale medije dobijali ubedljivo najviše novca na medijskom konkursu u Nišu, ove godine – ni dinara za medije porodice Radomirović, vlasnika „medijske imperije“, kako su i sami, ranije, svoj biznis nazvali.

 

Kada su krenuli da „menjaju kurs“ i sa programa prilično podređenog interesima režimu, pa i „medijskih uradaka“ kojima su blatili pojedine opozicionare, prešli na direktne prenose studentskih protesta, za javni novac postaju nevidljivi. Belami televizija nedavno je „nestala“ i iz ponude državnog Telekoma.

 

„Da li je to zato što naše bake i deke mogu sada da se informišu o tome što ne bi smelo da se vidi i čuje preko strogo kontrolisanih državnih medija ili su neki drugi razlozi u pitanju – svakako je sve to dokaz koliko su vlasti mediji važni i koliko predsednika boli Niš“, kaže analitičar Danijel Dašić.

 

Bezbolno za predsednikovog „saborca“, ministra Bratislava Gašića i televiziju njegovog najmlađeg sina – Zonu Plus, čiji je zakonski zastupnik Slađana Ostojić: 24.000.000 od ukupno podeljenih 54.170.000 dinara. Budžetom je, podsetimo, predviđeno više od 80 miliona dinara.

 

Sledeći na spisku je Kopernikus u vlasništvu Zvezdana Milovanovića, nekadašnjeg poverenika niških naprednjaka: 7.200.000 dinara.

 

Milionska podrška na niškom medijskom konkursu, međutim, ide i medijima u vlasništvu ljudi koji se zvanično deklarišu kao opozicionari.

 

Saborac još jednog političara, ovoga puta doktora Dragana Milića, Oliver Paunović i njegov City marketing centar dobio je 3,8 miliona dinara.

 

Skoro milion dobile su i njegove doskorašnje bliske saradnice sa svojim agencijama.

 

„Ja nisam ni očekivao nešto drugo jer svi ti konkursi su dugi niz godina rađeni na jedan – isti način, sa jednim te istim ciljem – da se radi samo propaganda, isključivo promocija jedne politike i jednog čoveka“, kaže Dašić.

 

Iako je u nazivima projekata preko kojih se mediji i agencije finansiraju – stoji nešto sasvim drugo.

 

Pažnju javnosti u Nišu privukla je – jedna novina. Iako je ulazilo u česte sukobe sa pojedinim predstavnicima vlasti u javnom sektoru, Udruženje Niška inicijativa na gradskom konkursu ove godine dobija više od pola miliona dinara. Zakonski zastupnik Srđan Nonić tvrdi da kurs neće menjati.

 

S rezultatima konkursa na niškom medijskom nebu pojavljuje se nova televizija čiji je prvi gost – Aleksandar Vučić, a kao pokretač se predstavlja još jedan Vučićev saborac, Bojan Avramović, u Nišu poznat i po tome što je uoči jednih izbora probao da nastupa kao opozicija.

 

Izvor: N1

Tagovi

Povezani tekstovi