Oglasio se RTS povodom tvrdnji Klanščeka i Pištaljke i objavio statistiku snimljenog programa

rts

Radio-televizija Srbije se nakon brojnih spornih pitanja koja su pokrenuli portal Pištaljka i predsednik UO RTS Branko Klanšček oglasila saopštenjem na som sajtu.

U saopštenju se navodi da RTS proizvodi, u proseku, 170 emisija (oko 130 bez Informativnog programa), a ne, kako je predsednik Upravnog odbora Branislav Klanšček dva puta ponovio (Nova RS televizija i Pink), samo tri emisije van informativnog programa.

 

„Čak 60 odsto RTS-a proizvodi samo tri emisije, ponavljao je Klanšček. Ovo brutalno izvrtanje činjenica nepotrebno nanosi veliku štetu RTS-u stvarajući utisak da u njemu niko ništa ne radi i olako troši novac. RTS kao kičma normalne i pristojne Srbije, kao televizija s ubedljivo najkvalitetnijim programom i najvećim poverenjem među građanima Srbije, svakako ne zaslužuje ovakvu hajku i progon“, ističu u RTS.

 

Dodaje se da je obrazovno naučni program u 2019. godini proizveo 44 različite emisije (737 epizoda) u trajanju od 15.975 minuta, a nezavisne i spoljne produkcije sedam emisija (106 epizoda) u trajanju od 1.237 minuta.

 

Odnos, kako dalje navode, iznosi 93 odsto proizvodnja RTS-a, sedam odsto spoljne i nezavisne produkcije. U 2022. godini se taj odnos menja na 90 odsto sopstvene proizvodnje i 10 odsto nezavisne i spoljne.

 

Prema njihovim rečima, Informativni program proizvodi u 2019. godini 42 emisije (11.260 epizoda) u trajanju od 219.618 minuta, a nezavisne i izvršne 19 emisija (762 epizode) u trajanju od 15.866 minuta. Odnos ‒ 93 odsto sopstvene proizvodnje i 7 odsto nezavisne i izvršne produkcije. U 2022. godini odnos ostaje isti.

 

„Program za dijasporu u 2019. godini ima pet svojih emisija (163 epizode) u trajanju od 5.145 minuta, a izvršne i nezavisne pet emisija (61 epizoda) u trajanju od 1.663 minuta. Odnos sopstvena i spoljna ‒ 76 odsto prema 24 odsto. U 2022. taj odnos se menja za jedan odsto u korist spoljnih i nezavisnih produkcija“, ističe se u saopštenju koje potpisuje Služba za odnose s javnošću i korporativni imidž RTS-a.

Tagovi

Povezani tekstovi