Oglašivači koče medije

Olako obećan pristup fondovima i budžetskim sredstvima prouzrokovao je osnivanje oko 70 organizacija potrošača u Srbiji, pri čemu je poražavajuća činjenica daje najveći broj osnovan u malim mestima, što je dovelo do toga da potrošači u Srbiji nisu mogli da prepoznaju reprezentativnu organizaciju, odnosno savez kome mogu da veruju. Dopadalo se to nekom ili ne, u ovom trenutku reprezentativni savez predstavlja NOPS, kojije primljen u članstvo Cl (Consumer International) kao Savez organizacija potrošača Srbije, ne na osnovu ceog imena već na osnovu akšivnosti i rezultata.
Prethodne, ali i ova godina donosile su tek deklarativno zalašnje za prava interesa pošrošača od strane institucija sistema, proizvođača, trgovaca, pod parolom kako se svi brinu za prava i interese pošrošača i da se svi zalažu za kvalitet robe i usluga, a koje nema više uporište. Potrošači sve više prepoznaju kvalitetnu robu i uslugu, a u Srbiji su doneti novi zakoni koji su usklađeni sa standardima EU.
Nažalost, mnogi mediji opterećeni „obavezama“ prema oglašivačima reklamnih poruka za čije proizvode je utvrđeno da ne zadovoljavaju kvalitet, ne prenose potpune informacije potrošačima Srbije.


Goran Papović, predsednik NOPS-a

Tagovi

Povezani tekstovi