Oko 50 medija čeka prodaju

On je rekao da će i dalje biti prisutna nelojalna konkurencija. „Neki mediji sada žive od tržišta, a oni koji nisu prodati, finansiraju se iz budžeta i u milosti su loklanih vlasti, što nije dobro.“


Direktor Televizije Beograd Nikola Mirkov, rekao je da „javni servisi imaju budućnost“ i da moraju biti dostupni svim građanima. „Javni servis mora da bude dostupan svim građanima, kako u gradu, tako i na selu“, rekao je Mirkov.


Profesor Fakulteta političkih nauka Rade Veljanovski rekao je da građani nekada sa razlogom stavljaju primedbe na to da pojedini regioni, delovi Srbije nisu prisutni u programu Javnog servisa. „O tome Javni servis mora da vidi računa, a to bez dobre
dopisničke mreže i dobre tehničke opremljenosti, nije moguće ostvariti.“


Odlukom Republike radiodifuzne agencije, dozvolu za rad ima oko 400 radio-televizijskih stanica u Srbiji, koji vode tešku borbu za ograničen marketinški prostor. Veljanovski je rekao da svi mediji u Srbiji godišnje od reklama zarade 100 miliona evra, od čega 60 odsto spada samo na dve televijije Pink i Radioteleviziju Srbije, dok preostalih 40 procenata dele ostali mediji.

Tagovi

Povezani tekstovi