Ovaj biznis poduhvat američki mediji ocenili su kao „svitanje novog dana u Holivudu“, jer će novonastala multinacionalna kompanija, sa sedišem u Njujorku, proizvoditi i distribuirati najkompleksniji globalni portfolio sadržaja, brendova i frašiza na televiziji, filmu i striming servisu.
Kombinovaće vrhunsku zabavu, sport i vesti iz domena dosadašnjeg konglomerata Vorner Medija – matična kompanija Vorner Brosa, sa vodećim dokumentarnim i internacionalnim zabavnim i sportskim sadržajima dosadašnjeg TV konglomerata Diskaveri, računajući CNN, CNN+, Discovery Channel, Eurosport, Food Network, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, New Line Cinema, Cartoon Network…
Na čelu nove kompanije je Dejvid Zaslav, izvršni direktor Diskaverija, koji je saopštio da će udruženi kapaciteti dva giganta pružiti više izbora potrošačima širom sveta, podstičući kreativnost i stvarajući „najbolje mesto za uticajno informisanje“.
On očekuje se da će rekordne investicije u dalji rast 5G i optičkih mreža ne samo ojačati bilans stanja i smanjiti dug „dok nastavljamo da isplaćujemo atraktivne dividende, koje nas svrstavaju među najbolje plaćene akcije u Americi“, već i da će AT&T uspeti da postane najbolja američka internet širokopojasna kompanija.
Zahvaljujući kompaniji Vorner medija, Diskaveri nasleđuje dobru poziciju da postane predvodnik transformacije koja se odvija u medijima i industriji zabave. Spajanje dva mastodonta ojačaće vodeću poziciju Vorner Medija u mas medijima i striming servisu.
Prema odredbama ugovora, deoničari AT&T-a dobili su 40,4 milijarde dolara u gotovini, uz ino-dug Vorner Medija, a u novonastalom WBD imaju 71 odsto akcijskog kapitala.