Partije kao urednici televizija

Te plaćene medijske forme zauzimaju čak 75 odsto televizijskih programa posvećenih izborima, dok se u informativnim emisijama izborne teme obrađuju bez preteranog udubljivanja, bez dovoljno analiza i istraživanja. Zabrinjava i najnovija pojava da stranke same „pakuju“ predizborne priloge za udarne informativne emisije, čime onemogućavaju televizije da uređivački intervenišu – rekla je direktorka beogradskog Medija centra Mirjana Milošević na jučerašnjem okruglom stolu o političkoj promociji u medijima tokom predizborne kampanje, koji je organizovan uz pomoć Fondacije Konrad Adenauer. Ona je upozorila da TV programi kojima dominiraju plaćeni termini ne pružaju građanima kvalitetnu osnovu za donošenje odluka o glasanju na izborima.
Na okruglom stolu čulo se i da bi trebalo uvesti i neke propise u oblast plaćenih izbornih termina, kako se ne bi ponovio slučaj sa predsedničkih izbora, kada je 14 televizija u isto vreme emitovalo predizbornu konvenciju lidera srpskih radikala Tomislava Nikolića iz beogradske Arene.


M. R. M.

Tagovi

Povezani tekstovi