Podaci nadohvat ruke

Beograd – Najveća kliping agencija u Srbiji, Ninamedia, postala je najnovija članica Asocijacije medija Srbije. Na svečanosti, koja je tom prilikom organizovana u Beogradu, direktor Ninamedie Dragan Radić uručio je sekretaru Asocijacije Zoranu Papiću prvu VIP karticu „PRESSRBIJA“ sa oznakom „Nina001“ koja omogućava pristup kompletnom medijskom sadržaju Srbije u poslednjih šest godina.
– Ova, najnovija usluga Ninamedie, namenjena je prvenstveno glavnim i odgovornim urednicima i direktorima medijskih kuća u Srbiji. Korisnik kartice „PRESSRBIJA“ ima mogućnost da zatraži bilo kakvu informaciju od dežurnog operatera Ninamedie u bilo koje vreme (servis funkcioniše 24 časa dnevno 365 dana u godini) iz baza podataka koju čini više od šest miliona medijskih objava. Na ovaj način mediji će imati mogućnost mnogo bolje pripreme novinara i same redakcije, kao i da se podsete na najvažnije događaje koje su obeležili Srbiju od 2002. godine do danas – naglasio je direktor Ninamedie Dragan Radić.
Na svečanosti u Asocijaciji medija, promovisan je novi sektor Ninamedie „Ninamedia Research“. To je najsavremeniji i tehnički najopremljeniji istraživački centar u našoj zemlji, jer se prvi put primenjuje CAPI metoda uz korišćenje PDA uređaja.
– Ovaj sistem omogućava anketiranje sagovornika licem u lice, uz upotrebu personalnih digitalnih računara, čime se dobija daleko viši kvalitet, pouzdanost i kontrola dobijenih podataka. Podaci se u realnom vremenu pohranjuju u elektronsku bazu, anketa se realizuje u okviru softverske aplikacije, a naručilac istraživanja samim tim dobija brže, povoljnije i pouzdanije istraživanje – rekla je direktor Ninamedia Research Jasmina Stevanov.


M.V.

Tagovi

Povezani tekstovi