Prenosivost broja u mobilnoj telefoniji svakako je doprinela razvoju konkurencije u našoj zemlji.Sa druge strane, od uvođenja prenosivosti broja više nije moguće znati u čijoj mreži se broj nalazi samo na osnovu pozivnog broja (060, 063, 064 itd).
Glavni cilj istrazivanja je razumevanje prenosa broja u smislu obaveštavanja potrošača.
Operatori mobilne telefonije u paketima koje nude korisnicima gotovo uvek imaju besplatne pozive u okviru svoje mreže u odnosu na pozive prema drugim mrežama. Zbog toga korisnika koji poziva broj koji je pre prenosa bio u istoj (njegovoj) mreži poziv može da košta više nego što bi ga taj poziv koštao da broj nije prenet, odnosno više nije razgovor u mreži / nije besplatan. Podsećamo, do sada je ovu mogućnost iskoristilo gotovo 350.000 korisnika usluga mobilne telefonije. Aktivnost realizuje Organizacija potrošača Kragujevac (članica NOPS-a) u okviru projekta Savetovalište za potrošače za region Šumadije i Zapadne Srbije uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.
Konferencija za novinare
Organizacija potrošača Kragujevac (članica NOPS-a)




