Kviz „Slagalica“ jeste najveći brend RTS-a i to je jedina istina koju je predsednik Upravnog odbora (UO) Branislav Klanšček izneo na svom nalogu na društvenoj mreži Iks (nekadašnji Tviter), navodi se u reagovanju RTS-a.
Branislav Klanšček je na svom nalogu na mreži Iks, uz konstataciju da je kviz „Slagalica“ najveći brend RTS-a, napisao i da mu je žao što kao predsednik UO nije po protokolu pozvan na proslavu, kao ni drugi članovi Upravnog odbora.
U odgovoru RTS-a navodi se da je Protokol RTS-a uputio poziv svim članovima UO da prisustvuju obeležavanju jubileja „Slagalice“.
Osim elektronske pozivnice Klanščeku su upućeni i usmeni pozivi.
Činjenica da su proslavi prisustvovali pojedini članovi UO demantuje tvrdnje Branislava Klanščeka kome ni ovoga puta, ni slučajno, ne može da se omakne istina, zaključuje se u odgovoru RTS-a.
Izvor: UNS