REM nije tokom izborne kampanje nadzirao Hepi, Pink, Prvu i B92

Slika: N1
Slika: N1

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) objavilo je danas izveštaj monitoringa programa odabranih pružalaca medijskih usluga (PMU) tokom izborne kampanje.

 

Monitoring je rađen od 1. novembra do 14. decembra 2023. godine.

 

REM je u saopštenju naveo da su analizirani podaci četiri kanala javnih medijskih servisa RTS 1, RTS 2, RTV 1 i RTV 2, kao i četiri kablovska kanala N1, Nova S, Al Džazira i K1.

 

To telo nije navelo da je nadziralo televizije Pink, Hepi, Prva i B92 koje imaju nacionalne frekvencije.

 

„Nadzor je obuhvatio 24 sata programa svakog predmetnog PMU tokom svakog dana trajanja izborne kampanje, od 1. novembra do 14. decembra 2023. godine i analizirani su svi objavljeni programski sadržaji; reč je, dakle, o tzv. potpunom ili celovitom nadzoru“, navodi se u saopštenju.

 

Monitoring i analiza programa, kako su dodali, realizovani su u skladu sa Metodologijom za praćenje medija tokom izborne kampanje koja je usklađena sa Preporukom ODIHR za praćenje izbora i usvojena od strane Saveta Regulatornog tela za elektronske medije.
Ceo izveštaj može se pronaći na sajtu REM-a.

 

Izvor: 021.rs

 

Tagovi

Povezani tekstovi