U proteklih 8 dana agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja Partner Consulting, u saradnji sa marketing agencijom PlumMark, specijalizovanom za organizovanje terenskog rada i različite metode prikupljanja podataka, i pod pokroviteljstvom Udruženja istraživača Srbije (UUTI), realizovala je veoma značajno istraživanje:
Istraživanje je realizovano kao komercijalni projekat agencije Partner Consulting i sadrži otvoreni deo, koji se ovom prilikom objavljuje, i dopunske i specifične informacije za pojedine klijente iz oblasti politike i medija.
Konferencija za novinare
Agencije Partner Consulting
Govori: Miroslav Šutić, direktor agencije Partner Consulting
Agencija Partner već 20 godina prati, istražuje i analizira pulsiranje javnog mnjenja Srbije. Najnovije istraživanje izvedeno je tehnikom telefonskog intervjua na uzorku od 1.400 ispitanika, dobijenom višeetapnim slučajnim izborom, koji je obezbedio punu reprezentativnost, posebno po kriterijumu pola, starosti i obrazovanja. Tokom pripreme i realizovanja istraživanja poštovan je u celini međunarodni Kodeks socijalnih i tržišnih istraživanja, koje propisuje Međunarodna trgovinska komora i Svetska asocijacija istraživačkih profesionalaca, ESOMAR.




