Ružičasto od Istre do Iloka

Mitrović je od vlasnika „Fashiona“ kupio licencu za celu regiju, pa uskoro stiže na ekrane sa 75 odsto emisija preuzetih iz matične kuće sa srpskim titlom i četvrtinom lokalne proizvodnje. Program će se emitovati preko satelita i kablovskih operatera jer Mitrović nema nacionalnu koncesiju za Hrvatsku, niti je može dobiti pre nego što se raspišu konkursi za digitalne frekvencije. Program FTV-a, inače, vlasništvo Mišela Adama, 24 sata cele nedelje posvećen je modi, a u Hrvasku je uglavnom stizao preko „kabla“ ili MadžTV. Prema pisanju “Jutarnjeg”, ovo je konačni Mitrovićev ulazak u hrvatski televizijski prostor. Modni je on najavio još sredinom godine, kad je s Adamom potpisao ugovor. Mitrović je više puta bezuspeš no pokušavao da kupi više lokalnih televizija u Hrvatskoj i umreži ih za emitovanja na nacionalnom nivou. U tim pokušajima “Hrvatski Pink” je naišao na otpor s različitih strana, propala je i kupovina kutinske NET televizije, kao i plan o umrežavanju (koji je Mitrović već primenio u BiH), jer je u Hrvatskoj neizvodiv zbog zakonskih propisa. Sledila je najava kupovine „Nove“ TV, a zatima lavina demantija i različitih poluinformacija. Celom “spektaklu” dat je nacionalni ton i počela je javna rasprava o srpskom folku na hrvatskoj televiziji. Po anketi “Jutarnjeg lista“, veliki broj građana Hrvatske „Pink“ vidi kao omiljeni TV program u budućnosti. Dobio je čak 51,42 odsto glasova anketiranih, ispred „Nove“ s 38,34 odsto. Mitrović već najavljuje da će rasti procenat programa proizvodenog u regionu, a u desetogodišnjem planu je i otvaranje „Fashion cafea“ i „Fashion restauranta“. Vlasnik FTV-a tvrdi da će u saradnji s „Pinkom“ region bivše Jugoslavije na najbolji način promovisati u svetu svoje turističke lepote, organizovaće se i brojna dešavanja, poput izbora za Miss FTV-a i FTVAnjards. Ova dva TV giganta nameravaju da osnuju i Party TV sa sediš tem u Londonu, koji će program emitovati na globalnom nivou. 
 


M. Živić

Tagovi

Povezani tekstovi