Šansa za popularizaciju Srbije

Kongres se održava svake godine u drugoj državi i očekuje se da posledice za grad budu neizmerne, jer je to velika šansa za popularizaciju zemlje domaćina. Ovaj kongres je jedan od retkih skupova koji je na međunarodnom nivou igra u prvoj ligi – istakao je Hari Štajner, predsednik Organizacionog komiteta Međunarodnog instituta za štampu.
Na konferenciji za novinare održanoj juče u organizaciji ovog instituta i Medija centra, Dejvid Dadž direktor Međunarodnog instituta za štampu ispričao je istorijat instituta, koji je osnovan 1950. godine u Njujorku sa ciljem da se bori za slobodu štampe, ali s namerom „da poveća razumevanje među novinarima i samim tim među ljudima“. Dadž je upozorio na važnost prisustva novinara na terenu i značaj transnacionalnog žurnalizma.
Dragan Janjić, pomoćnik ministra kulture zadužen za medije, istakao je da je Ministarstvo prepoznalo značaj ovog događaja, da će finansijski pomoći njegovo održavanje i ispuniti sve preuzete obaveze. Janjić je dodao i to da Srbija nema interesa od zatvaranja, da „teži ka integrativnim procesima, a ne izolaciji“ i da naša država „želi da priznaje međunarodne norme i standarde“.
Državni sekretar za turizam u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Bojan Petrović rekao je da je za državu značajno da razvija sve oblike turizma, a naročito kongresni i kulturološki turizam jer je i to šansa da se predstavi turistički potencijal Srbije.
Gradski menadžer Bojan Stanojević naglasio je da „prvi put imamo priliku da ugostimo ljude koji se bave medijima i predstavimo Srbiju i Beograd u pravom svetlu, što nam pruža mogućnost da razbijemo niz predrasuda koje vladaju o nama, a ujedno je i jedinstvena prilika da promovišemo vrednosti za koje se zalažemo“.


I. Živanović

Tagovi

Povezani tekstovi