Već sam naziv novog brenda nagoveštava šta je “ShopiNS” – to je nova onlajn prodavnica koja na prepoznatljiv i autentičan način pokušava da pruži odgovor na pitanje “Šta je novosadski?”, a sa ciljem da oni najverniji slušaoci i čitaoci konačno dobiju mogućnost da na konkretan način podrže i pomognu rad redakcije u koju veruju već više od dve decenije.
Upečatljive poruke koje oslikavaju duh panonskog grada poznatog po određenom tempu života, izgovora reči i naročitom duhu osmislili su kreativci sa 021, a odličan ilustratorski posao uradila je Olivera Popović, koja je mnogim Novosađanima poznatija kao Oli Poppins.
Time se 021 porodica uvećala za još jednog člana, u kojoj sem dva medija (radija i portala) i Radio kafea, kulturnog utočišta Novosađana, sada postoji i internet porodavnica.
“021” je počeo sa radom 1997. godine. Od samog starta svrastao se u malu grupu nezavisnih srpskih medija podržavajući građansko društvo, negujući profesionalne standarde i analitički pristup temama. Istina i objektivnost, ono čega je danas sve manje u medijima, to je nešto što krasi 021 i zbog čega su novinari ove kuće višestruko nagrađivani za svoj rad.
Danas, i posle više od dve decenije, radio 021 je najslušanija novosadska radio-stanica što svake godine potvrđuju istraživanja agencije Ipsos strategic marketing, dok je portal 021.rs odavno ušao u grupu najuticajnijih nacionalnih medija na internetu sa preko 1,3 miliona jedinstvenih korisnika.
Još pre 24 godine obavezali smo se da ćemo raditi u interesu javnosti i sa uspostavljenim visokim standardima novinarske profesije, da ćemo izveštavati tačno, pravovremeno i objektivno. Stečeni kredibilitet nagrađen je poverenjem, a publika je iz godine u godinu sve brojnija.
Pokretanjem ShopiNS-a sada želimo da im pružimo mogućnost da i na konkretan način podrže ono što vredi i u čega veruju. Jer svaki doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je za našu budu budućnost.
Slobodan Krajnović, generalni direktor radiodifuznog preduzeća „021“