– Situacija na tržištu reklama, kako potvrđuje i dokument Strategije razvoja radio-difuzije koji je sačinila RRA, ne omogućava Hepi TV da se ravnopravno takmiči, jer kao specijalizovani kanal, ima isključivo specijalizovane oglašivače. Sa druge strane, iako geografski želi da pokrije čitavu teritoriju Srbije, ovakva dečija televizija bi i u tom slučaju demokrafski pokrivala jedva petinu stanovništva, dakle, decu… Smatramo da je briga o detinjstvu briga o budućnosti Srbije, te da je u pitanju odluka od najvišeg državnog interesa… Hepi TV tesno sarađuje sa Unicefom, a univerzalna deklaracija o pravima deteta UN, je dokument na čijoj primeni aktivno radimo, navodi se, između ostalog, u saoštenju ove televizije. Dodaje se i da njome rukovode „iskusni TV poslenici“ Donka Špiček, Bojan Maljević, Goran Pavlović, Boban Skerlić, Bojana Maljević.
Kao što je poznato, konkurs za izdavanje osmogodišnjih dozvola za emitovanje programa komercijalnih TV na nacionalnom nivou, Savet RRA raspisao je početkom januara. Na primedbe specijalizovanih televizija poput TV Art da su nadoknade previše visoke za stanice koje se bave specijalizovanim sadrajem, članovi RRA odgovorili su da je za kulturne i obrazovne sadržaje zadužen RTS kao javni servis. Mogući popust za specijalizovane stanice iznosi petinu pune cene, odnosno maksimalno 20 odsto.
Dosad je javno zanimanje za konkurs, koji je otvoren do 25. marta, sem Hepi TV, pokazala još jedna, al i inostrana medijska globalna kompanija. Reč je o New corporation, koja se vezuje za magnata Ruperta Mardoka, i čiji menadžeri tvrde da je njena vrednost 55 milijardi dolara. Na konkursu, koji je ova kompanija ocenila da je fer, deli se pet dozvola za nacionalnu pokrivenost .
J.L.