Start uz kampanju

Fokus“ televizija krenuće uskoro sa informativnim i drugim delovima vlastitog programa, dovoljno brzo da se uključi i u predizbornu kampanju. Za sada ne žele da preciziraju kada će program početi, tajna je i izgled studija, ali uveliko se pripremaju za prvi susret sa gledaocima i izlazak „na crtu“ konkurentima.
U televiziji, iza koje stoji moćna američka „Njuz“ korporacija, za prve četiri godine najavljeno je ulaganje više od 30 miliona evra. Do sada je, prema rečima izvršnog direktora Zorana Kusovca, u studijsku i opremu za emitovanje, kao i kadrove, uloženo skoro šest miliona evra.
Ipak, nova televizija sa nacionalnom frekvencijom neće „preko noći“ iz eksperimentalne faze preći u punu programsku šemu, jer u „Foksu“ napominju da će sadržaje uvoditi postepeno. Kusovac, koji ima poduži staž u okviru Njuz korporacije, radio je za Skaj njuz, a sada je mesto šefa Biroa „Foks Njuza“ u Bagdadu zamenio izazovom pravljenja nove televizije. Kaže da je u oblikovanje konačne koncepcije programa uključeno mnogo službi, pa i specijalizovane agencije, preko kojih se osluškuju želje potencijalnih gledalaca.
Mada mimo očiju javnosti, informativna redakcija, koja je skoro potpuno oformljena, već radi na pripremi arhiva i programa, a u oktobru i novembru sprovedena je obuka koju je vodio predavač iz Amerike. Kusovac, u čijoj su nadležnosti i informativni program i produkcija, kaže da ljudi dolaze iz različitih medija, da neki nikada nisu radili na televiziji, pa je obuka bila prilika da se uvede zajednički standard, ali nešto i nauči.
– Pravićemo objektivan informativni program, bez navijanja i podučavanja. Gledaoci sami mogu da prepoznaju neke pojave, naše je da ih prikažemo, ali i da stvari nazovem pravim imenom – poručuje izvršni direktor „Foksa“, napominjući da se, u skladu sa novom organizacijom rada, od zaposlenih – od generalnog direktora do radnika, očekuje da, kada zatreba, obavljaju više poslova. U sedištu televizije, na beogradskoj periferiji, na malo prostora, mnogo, uglavnom mladih ljudi. Zaposleno ih je 110 i broj će se, najavljuje sagovornik „Novosti“, povećavati kako se bude zahuktavao radni proces.
Poseban izazov je tehnologija koju će „Fokus“ koristiti i koja je, ističe Kusovac, najsavremenija u svetu, a zaposleni će morati da se obuče za rad na njoj.
– Pustili smo 36 predajnika u Srbiji. Mreža predajnika nam je najmodernija, a signal je kvalitetniji od signala konkurencije – zadovoljan je izvršni direktor, napominjući da je jedan od ciljeva „Foksa“ i demetropolizacija programa, čemu treba da doprinese strateško partnerstvo sa „Telekomom“, kako bi televizija bila mobilna za izveštavanje uživo sa lokacija širom Srbije.


Sanja Remić

Tagovi

Povezani tekstovi