Stiže poziv za licitaciju Studija B

studio-b-logo-6

[box align=’box-center’ id=’7591′]

Šubara je u razgovoru s novinarima kazao da je pripremljena sva dokumentacija za privatizaciju tog medija, ali i dodao da će teško biti moguće da prodaja te medijske kuće bude okončana do kraja juna, kako propisuje Zakon o javnom informisanju.

U tom slučaju, kako je objasnio, privatizacija bi bila prekinuta, akcije bi bile prenete na zaposlene, a ukoliko se oni toga ne bi prihvatili, Studio B bi bio ugašen. 

Taj model biće, istakao je, primenjen na sva 72 medija u kojima država ima većinsko vlasništvo, a koja po Zakonu o javnom informisanju treba da budu privatizovana do 1. jula ove godine. 

Najveći problem je, kako je rekao, što mediji nisu pripremili neophodnu dokumentaciju da se objave javni pozivi zainteresovanim kupcima, a ni lokalne samouprave, kao vlasnici najvećeg broja neprivatizovanih medija, nisu donele potrebne odluke. 

Pitanje je, kaže, šta se sada može uraditi do 1. jula, osim da Ministarstvo kulture traži izmenu zakona i prolongiranje roka za privatizaciju medija. U suprotnom većina medija će biti verovatno ugašena.

Zakon o javnom informisanju propisuje da mediji čiji je osnivač država ili lokalna samouprava, moraju biti privatizovani do 1. jula ove godine, nakon čega će prestati njihovo finansiranje iz budžeta. 

Ukoliko mediji ne budu privatizovani do tog roka, predviđeno je da vlasništvo bude ponuđeno zaposlenim u tim medijima. Ukoliko zaposleni to ne budu prihvatili, mediji će biti brisani iz registra javnih glasila.

<!—->

Tagovi

Povezani tekstovi