Strani novinari najbolji promoteri srpske turističke ponude

– Naš budžet je, nažalost, ograničen i imajući to u vidu, kao i postojeći imidž Srbije u svetu, zaključili smo da je efikasnije dovesti strane novinare u Srbiju i pružiti im priliku da se sami uvere u gostoprimstvo srpskih domaćina i da svoje utiske kroz medije, prenesu potencijalnim turistima u inostranstvu. U organizaciji TOS više od 80 stranih novinara već je obišlo Srbiju, jer smo uvereni da ljudi više veruju članku u novinama koje kupuju nego jednom reklamnom spotu. Ipak, opredeljenje za ovu ili onu vrstu kampanje diktiraju finansijske mogućnosti. Naš budžet iznosi oko milion evra. Od toga oko 350 hiljada evra utroši se na pokrivanje troškova i plate zaposlenih, a preostala sredstva angažujemo za promociju srpskih turističkih destinacija.
Ilustracije radi, samo prezentacija na sajmu turizma u Londonu košta 120 hiljada evra. Na ciljanim tržištima plaćamo PR agencije koje rade na promociji naših turističkih centara. Taj posao u Velikoj Britaniji košta 80 hiljada evra godišnje, a u Nemačkoj 60 hiljada evra. Zahvaljujući tim aktivnostima već beležimo pozitivne rezultate izražene kroz značajno povećanje broja turista iz tih zemalja, ali bi idealno bilo kada bi nam sredstva dozvoljavala da ovo što sada radimo upotpunimo i reklamnim spotovima – kaže za Danas Milica Čubrilo


M.N.S.

Tagovi

Povezani tekstovi