Ciljevi:
Opšti cilj projekta je da doprinese implementaciji Medijske strategije i pratećeg Akcionog plana u skladu sa standardima EU, jačanjem ukupnih kapaciteta i uticajem na stanje.
Specifični ciljevi:
1: Ojačati reprezentativni potencijal i uticaj Medijskog konzorcijuma radi unapređenja medijskih reformi;
2: Povećati interni kapacitet medija kako bi se pridržavali etičkih standarda profesije.
Ciljne grupe:
- Članovi medijskog konzorcijuma (najmanje 100 medija);
- Državni službenici iz oblasti medija – donosioci odluka i implementatori (najmanje 20 na nacionalnom i lokalnom nivou);
- Stručna mišljenja, OCD (najmanje 10);
- Međunarodni akteri koji se bave pitanjima slobode medija u zemlji – iz Delegacije EU i/ili drugih sličnih organizacija sa sedištem u Beogradu (najmanje 10).
Krajnji korisnici: Građani Srbije
Očekivani rezultati:
- Istraživanje koje ispituje stavove medijskih profesionalaca o Medijskoj strategiji;
- Četiri regionalna okrugla stola;
- Razvijeno pet modela internih smernica;
- Dvadeset medija obučenih za izradu i usvajanje internih dokumenata koji povećavaju etičke standarde na radnom mestu i u izveštavanju;
- Dva izveštaja u senci o primeni trenutne medijske strategije i akcionog plana sa preporukama;
- Predložene izmene i dopune: Zakona o javnim medijskim servisima i Zakona o elektronskim medijima;
- Tri medijske konferencije na kojima je predstavljena regulativa u senci koju je predložila Medijska koalicija;
- Proizvedeno i distribuirano medijsko pokrivanje – tri video dokumentarna filma, 3 audio priloga, 3 teksta, praćenje na društvenim mrežama, dostizanje publike od više od 100 medija
- Originalna veb lokacija napravljena i nalozi na društvenim mrežama
Glavne aktivnosti:
- Aktivnosti klastera 1 – Podizanje kapaciteta
- Aktivnosti klastera 2 – Zastupanje
- Aktivnosti klastera 3 – Vidljivost