Sutra predstavljanje strategije za uređenje medijskog tržišta

Cilj strategije je uređivanje medijskog tržišta, vodeći računa prevashodno o javnom interesu u oblasti informisanja i o najboljim primerima evropske prakse, rekao je Bradić za RTS.


Njenom primenom rešenja, koja su bila loša u prošlosti, biće popravljena i ono što je ugrozilo poslovanje medija, biće postavljeno na dobar, evropski put za srpske medije, rekao je Bradić.


Ministar je istakao da je nezavisna agencija obavila studiju, koja je osnov za izradu strategije o medijima, koja će jasno definisati položaj i ulogu srpskih medija, odnosno medijskog tržišta u narednom periodu.


Ta studija je dobar okvir na osnovu koga će biti uključeni brojni stručnjaci, koji će imati vremena da taj dokument poboljšaju da bi ga usvojila vlada u oktobru, kazao je Bradić.


Strategija će, prema njegovim rečima, biti dobra osnova za buduću diskusiju i javnu raspravu u naredna dva meseca, a šest tematskih radionica obuhvatiće oblasti koje su bitne za medije.


Govoreći o sredstvima EU namenjenim za medije, odnosno projekte, Bradić je objasnio da je reč o sredstvima EU od 3,3 miliona evra.


Prema njegovim rečima, podršku je dobilo 25 medijskih projekata, a jedan je dobio i RTS pod nazivom „Šta ja imam od toga“ od 94.000 evra, koji će biti realizovan u okviru te medijske kuće.


Izvor: Tanjug


 

Tagovi

Povezani tekstovi