Sve više zainteresovanih uoči aukcije šabačkog „Glasa Podrinja“ u petak

Šabac – Po početnoj ceni od 700.000 dinara, Agencija za privatizaciju će na aukciji 16. novembra ponuditi šabački nedeljnik „Glas Podrinja“. Ovaj medij sa tradicijom dugom 63 godine, prema nekim istraživanjima, predstavlja najprepoznatljiviji lokalni list u Srbiji i ima tiraž od 8.000 primeraka.
Redakciju „Glasa Podrinja“ čini 31 zaposleni, među kojima je desetak iskusnih novinara srednje generacije i izuzetne obrazovne strukture. Preduzeće poseduje 567 kvadrata u prizemlju namenske zgrade, a vrednost kapitala koji je na prodaju procenjen je na 3.499.000 dinara. Novi vlasnik moraće da prihvati i obavezu investiranja od 244.000 dinara.
Direktor „Glasa Podrinja“ Zoran Purešević ne krije da firma duguje 10 miliona dinara. Obaveze su nastale u periodu funkcionisanja u okviru JIP „Glas Podrinja“. Nakon deobe javnog preduzeća na list i RTV Šabac, u oktobru 2006. godine, „Glasu Podrinja“ je pripala i obaveza da obešteti osmoro radnika, koje je otpustio direktor zajedničke kuće.
– Uspeli smo da ovaj dug zaposlenima smanjimo za tri miliona dinara, a isplatili smo i dve i po zaostale plate. Od 1. januara usluge štampanja izmirujemo redovno – ističe direktor „Glasa Podrinja“ Zoran Purešević.
Za „Glas Podrinja“ interesuje se nemačka medijska grupacija VAC, bivši direktor Velimir Milošević, inače, član saveta Republičke radiodifuzne agencije, kao i poznati biznismen Miroslav Bogićević, vlasnik Koncerna „Farmakom MB“. Dobro obavešteni kažu da je u opticaju i konzorcijum, u kojem je i jedan šabački pop.


A. Delić

Tagovi

Povezani tekstovi