Šta nam donosi nova strategija, hoće li se država povući iz vlasništva, opstaju li lokalni mediji, šta se menja kada je reč o socijalnom, ekonomskom, profesionalnom položaju i bezbednosti novinara?
Na ta pitanja pokušali su da odgovore Dragana Čabarkapa, predsednica Sindikata novinara Srbije i članica radne grupe za izradu strategije i Saša Mirkovića, profesor Fakulteta za medije i komunikacije i bivši državni sekretar za informisanje u Ministarstvu kulture, koji su bili gosti Jutranjeg programa Prve televizije.
Na pitanje gde smo danas kao struka i šta će nam sve doneti medijska strategija, Čabarkapa kaže da smo na početku.
“Tek smo na početku, kao što smo bili i pre četiri godine. Medijska strategija je strateški dokument koji mora da odredi stanje medija u narednih pet godina. Cilj da se napravi okuženje u kojem može da se ostvari javni interes. Radna grupa je radila intenzivno i dinamično, od 25. juna imali smo 19 sastanaka sa gostima koji su davali svoje predloge. Ova strategija je preporuka, ona ide na raspravu, a zakone piše posebna grupa”, ističe Dragana Čabarkapa.